FAQs is een lijst met veelgestelde vragen.
Hieronder ziet u de FAQs die vaak voorkomen. Het is handig voor kleine praktische zaken zoals vragen over parkeren, bereikbaarheid en openingstijden. Staat uw vraag er toch niet bij? Neem dan gerust contact op, ik sta u graag te woord.
Q?
Hoe werkt afzeggen, verplaatsen of vergeten van een afspraak?
A.
Alleen telefonisch, via de mail is niet mogelijk. Afspraken moeten tenminste 48 uur voor de afspraak worden geannuleerd anders, worden de kosten van de behandeling voor 50% doorberekend. Vergeten afspraken worden voor 50% doorberekend.
Q?
Hoe kan ik een afspraak maken?
A.
Afspraken maken kan alleen telefonisch. Het antwoordapparaat staat altijd aan in geval dat ik niet kan opnemen. Ik bel altijd zo snel mogelijk terug.
Q?
Heeft deze salon airconditioning met warme dagen?
A.
Ja, met warme weer kunt u heerlijk verkoeling zoeken in de salon.
Q?
Wat is de AGB code van deze salon?
A.
De code is 96002291
Q?
Wat is het KRP registratienummer van deze salon?
A.
Het nummer is 11326
Q?
Ik ben diabeet. Kan ik in deze salon behandeld worden?
A.
Ja, ik ben bevoegd om diabeten te behandelen. Vergoeding is afhankelijk van uw zorgverzekeraar.
Q?
Is de salon toegankelijk voor een rolstoel of als men slechter ter been?
A.
Ja, de salon is op de begane grond.
Q?
Met pin betalen?
A.
Ja, dat is mogelijk.
Q?
Kan ik ook voor alleen een likdoorn een afspraak maken?
A.
Ja, ook voor een likdoorn of een andere pijnlijke plek aan de voeten kunt u een afspraak maken. Het kan natuurlijk ook tijdens een pedicure behandeling.
Q?
Is de salon met de auto goed bereikbaar?
A.
Ja, u kunt in de straat parkeren.